הסבר על Organization, Address Lists
Address Lists , בשונה מרשימת תפוצה הוא כולל ערכים מ Active Directory , רשימת כתובות של משתמשים או אובייקטים כמו Room,Resources, equipment וכו' הנמצאים בארגון במעין "קבוצה אחת" רשימה אחת לדוגמה כל המשתמשים הנמצאים במחלקת ה IT יהיו באותה ה Address Lists יכול להיות גם מצב שלא רק על פי קריטריון אלה כל המשתמשים בארגון או כל החדרים בארגון או הציוד וכו' ובנוסף ה Address Lists מתעדכן אוטומטית זאת אומרת כאשר משתמש חדש יתווסף ל AD והוא נמצא במחלקת ה IT הוא יתוסף לרשימה זו באופן אוטומטי.
נתחיל!
נכנס לOrganization ואז ללשונית address lists
ונלחץ על + על מנת ליצור רשימה חדשה
כעת ניתן שם לרשימה- עדיפות לשם אינפורמטיבי
ובדוגמה פה נגדיר על פי קריטריון Rule
לדוגמה בחרו ב Dapartment ואז לחצו על eter words

ניתן להגדיר ב Rule למטה על פי איזה Attribute או הגדרה אחרת שאתם רוצים שע"פ זה יסוננו המשתמשים ברשימה
נרשום IT זאת אומרת שכל משתמש שרשום שמחלקתו היא IT ייכנס לרשימה
לחצו OK
ניתן לראות את ההגדרה