הסבר על Organization, Address Lists
Address Lists , בשונה מרשימת תפוצה הוא כולל ערכים מ Active Directory , רשימת כתובות של משתמשים או אובייקטים כמו Room,Resources, equipment וכו' הנמצאים בארגון במעין "קבוצה אחת" רשימה אחת לדוגמה כל המשתמשים הנמצאים במחלקת ה IT יהיו באותה ה Address Lists יכול להיות גם מצב שלא רק על פי קריטריון אלה כל המשתמשים בארגון או כל החדרים בארגון או הציוד וכו' ובנוסף ה Address Lists מתעדכן אוטומטית זאת אומרת כאשר משתמש חדש יתווסף ל AD והוא נמצא במחלקת ה IT הוא יתוסף לרשימה זו באופן אוטומטי.
נתחיל!
נכנס לOrganization ואז ללשונית address lists
ונלחץ על + על מנת ליצור רשימה חדשה
כעת ניתן שם לרשימה- עדיפות לשם אינפורמטיבי
ובדוגמה פה נגדיר על פי קריטריון Rule
לדוגמה בחרו ב Dapartment ואז לחצו על eter words
נרשום IT זאת אומרת שכל משתמש שרשום שמחלקתו היא IT ייכנס לרשימה
לחצו OK
ניתן לראות את ההגדרה