מתן הרשאות לקבוצות כמו Help Desk דרך AD ו Admin Roles
כאשר אתם יוצרים את קבוצות ה Help Desk תוכלו לשייך קבוצה קיימת או ליצור חדשה ולשייך אותה ל Exchange Groups ב AD
כל קבוצה שנוסיף אליה משתמשים יכנסו אל ה Admin Roles ויקבלו את ההרשאות המתאימות
ניתן לראות את הקבוצה של Exchange בשם Help Desk , וניתן לראות קבוצות נוספות עם הסברים איזה הרשאות יקבל המשתמש
כעת נוסיף את כל צוות ה Help Desk אל הקבוצה, קליק ימני Add to group
ניתן לראות שה Help Desk נמצא ב OU של Exchange
כעת כאשר נעבור ל ECP נוכל לראות שהמשתמשים בתוך הרשאות ה Help Desk נמצאים כבר
כעת תוכלו לראות איזה הרשאות קיבל אחד ממשתמשי ה Help Desk שעל פי מיקרוסופט זה ההרשאות שנראה להם שאיש Help Desk צריך