שמירה על מצב התיבה ללא שינוי עם Litigation Hold
אז מזה Litigation Hold ?
אז ככה, ב2010 שוחררה האפשרות לשמור תיבות ללא יכולת לשנות את התיבה Litigation Hold בעצם "מחזיק" את התיבה מבלי שהמשתמש יכול לשנות את התיבה ובכך לשמר אותה ולמה צריך אפשרות זו? לפעמים משתמש מסוים בחברה עומד לעזוב אז על מנת שלא ימחוק את המיילים החשובים שלו שאנו צריכים ניתן להגדיר את התיבה במצב Litigation Hold ובכך לבצע חיפוש עם eDiscovery
אז אך נוכל להגדיר תיבה למצב Litigation Hold ?
היכנסו ל Recipients ואז ל Mailboxes
לחצו על המשתמש 2 לחיצות קליק שמאלי ועברו ללשונית mailbox features
לחצו על Enable על מנת להפעיל את Litigation Hold על תיבה זו
כאשר המשתמש מוחק item מסוים מהתיבה אותו item לדוגמה הודעת מייל תוחזר על ידי השרת
וכן המשתמש יקבל הודעה על כך, לכן חשוב לתת למשתמש הודעה שהתיבה שלו נמצאת במצב של אי שינוי בכלל הסיבות הבאות…
וניתן להכניס קישור לאתר שאתם בונים אם זה קבוצה יחסית גדולה ואתם רוצים שהם יופנו לאתר מסוים
מקבלים הודעה שאומרת שניתן להשתמש בתכונה דומה בשם In-place hold שעליו קיימת כתבה באתר
לחצו OK
וזהו!