Home PlatformsExchange 2013 הסבר על Organization, Address Lists

הסבר על Organization, Address Lists

0 comment
נהנתם מהמאמר ? שתפו אותו!

הסבר על Organization, Address Lists

Address Lists , בשונה מרשימת תפוצה הוא כולל ערכים מ Active Directory , רשימת כתובות של משתמשים או אובייקטים כמו Room,Resources, equipment וכו’ הנמצאים בארגון במעין “קבוצה אחת” רשימה אחת  לדוגמה כל המשתמשים הנמצאים במחלקת ה IT יהיו באותה ה Address Lists יכול להיות גם מצב שלא רק על פי קריטריון אלה כל המשתמשים בארגון או כל החדרים בארגון או הציוד וכו’ ובנוסף ה Address Lists מתעדכן אוטומטית זאת אומרת כאשר משתמש חדש יתווסף ל AD והוא נמצא במחלקת ה IT הוא יתוסף לרשימה זו באופן אוטומטי.

נתחיל!

נכנס לOrganization ואז ללשונית address lists

ונלחץ על  + על מנת ליצור רשימה חדשה

ניתן לראות שיש כבר רשימות קיימות לדוגמה של כל המשתמשים בארגון

ניתן לראות שיש כבר רשימות קיימות לדוגמה של כל המשתמשים בארגון

כעת ניתן שם לרשימה- עדיפות לשם אינפורמטיבי

ובדוגמה פה נגדיר על פי קריטריון Rule

לדוגמה בחרו ב Dapartment ואז לחצו על eter words

ניתן להגדיר ב Rule למטה על פי איזה Attribute או הגדרה אחרת שאתם רוצים שע"פ זה יסוננו המשתמשים ברשימה

ניתן להגדיר ב Rule למטה על פי איזה Attribute או הגדרה אחרת שאתם רוצים שע”פ זה יסוננו המשתמשים ברשימה

נרשום IT זאת אומרת שכל משתמש שרשום שמחלקתו היא IT ייכנס לרשימה

נזין את שם המחלקה

נזין את שם המחלקה

לחצו OK

ניתן להזין כמה מחלקות

ניתן להזין כמה מחלקות

ניתן לראות את ההגדרה

מעולה לחצו כעת save

מעולה לחצו כעת save

 

מאמרים קשורים

Leave a Comment