Home PlatformsExchange 2013 מתן הרשאות לקבוצות כמו Help Desk דרך AD ו Admin Roles

מתן הרשאות לקבוצות כמו Help Desk דרך AD ו Admin Roles

by Tal Ben Shushan 10/04/2014 0 comment
מתן הרשאות לקבוצות כמו Help Desk דרך AD ו Admin Roles

מתן הרשאות לקבוצות כמו Help Desk דרך AD ו Admin Roles

כאשר אתם יוצרים את קבוצות ה Help Desk תוכלו לשייך קבוצה קיימת או ליצור חדשה ולשייך אותה ל Exchange Groups ב AD

כל קבוצה שנוסיף אליה משתמשים יכנסו אל ה Admin Roles ויקבלו את ההרשאות המתאימות

ניתן לראות את הקבוצה של Exchange  בשם Help  Desk , וניתן לראות קבוצות נוספות עם הסברים איזה הרשאות יקבל המשתמש

קיימים גם הסברים

קיימים גם הסברים

כעת נוסיף את כל צוות ה Help Desk אל הקבוצה, קליק ימני Add to group

בחרו את המשתמשים

בחרו את המשתמשים

ניתן לראות שה Help Desk נמצא ב OU של Exchange

הוסיפו אותם ל HD הנכון

הוסיפו אותם ל HD הנכון

כעת כאשר נעבור ל ECP נוכל לראות שהמשתמשים בתוך הרשאות ה Help Desk נמצאים כבר

ניתן לראות את כולם ברשימה

ניתן לראות את כולם ברשימה

כעת תוכלו לראות איזה הרשאות קיבל אחד ממשתמשי ה Help Desk שעל פי מיקרוסופט זה ההרשאות שנראה להם שאיש Help Desk צריך

11

 

 

מאמרים קשורים

Leave a Comment