Admin Roles מתן הרשאות מנהל לקבוצות עם הרשאות
במסך ה Admin Roles ניתן לראות קבוצות, קבוצות אלו הן קבוצות הרשאה , אם נוסיף משתמש לאחד מקבוצות אלו נוכל לתת לו הרשאות
דוגמה Discovery הוא היכולת לתת אפשרות חיפוש וHold על ובתוך תיבות מייל, Public Folder Management למשל מתן הרשאות לניהול תיקיות ציבוריות ועוד אפשרויות שניתן להגדיר
חובה על המשתמש להתחבר ל ECP על מנת לקבל גישה אל אפשרויות שהוגדרו לו למשל במאמר זה נראה כיצד להגדיר הרשאות לHelp Desk לגשת אל הרשאות כמו יצירת תיבות דואר, ניהול משתמשים, פתיחת משתמשים חדשים וכו'
תוכלו לראות את שהלשוניות דומות לתפריט בצד שמאל… זה יכול לעזור במה נותן הרשאות ומה לא, בנוסף קיים הסבר בתוך כל Role
נפתח את Permissions ונלחץ על Admin Roles
נוכל לראות ב Assignd Roles את האפשרויות הנוספות שקיימות, מי המשתמשים בקבוצה שיש להם הרשאות והסבר מה הRole הזה עושה
נלחץ על Help Desk נוכל לראות איזה אפשרויות קיימות ל Help Desk כמו יכולת לשנות את הגדרות הMailBox וצפייה ב Recipients
נוכל להוסיף עוד אפשרויות כמו יכולות ליצור קבוצות תפוצה וכו', ניתן לראות שלכל Role יש הסבר וקיים גם ה Disribution Groups
נוסיף את המשתמשים של ה Help Desk ,דרך אגב קיימת קבוצה בAD בשם Help Desk שנוצר כאשר התקנתם את ה Exchange שאם נוסיף אליה את המשתמשים הם יוספו אוטומטית אל ה Admin Roles בתוך קבוצת ה Help Desk
לאחר מכן חובה על משתמש ה Help Desk להתחבר ל ecp
https://ex.sitetest.com/ecp
ניתן לראות דוגמה כיצד נראה הרשאות של Help Desk והסבר טוב יותר פה
*ערכים אלו אינם מלאים ואולי דורשים תיקון